تحقیق درباره تاريخچه تبليغات

مطالب دیگر:
🔑346- تحلیل رفتار لرزه ای دیوار های بنایی محصور شده با کلاف های بتنی🔑347-تحلیل آسیب پذیری اتصالات در اسكلت های فلزی در شهر زابل و ارائه راهكارهای پیشنهادی جهت ارتقاء وضعیت اجرای اسكلت فلزی🔑348- تحلیل غیرخطی یك پل قوسی بتنی غیر مسلح دو دهانه بیست متری تحت اثر بارهای استاتیكی🔑349-تحلیل پیشرفته قابهای فولادی دو بعدی🔑350-بررسی تأثیر تفرق امواج زلزله در توده سنگ با روش تحلیل حلقوی اصلاح شده🔑351-تحلیل قابلیت اعتماد لوله های انتقال گاز برمبنای روش گرادیان مزدوج غیرخطی🔑352-نقاط فوق همگرای تنش در تحلیل ایزوژئومتریك🔑353- تحلیل عددی پی های ستونی مركب ساخته شده با ستون های CFG آهكی🔑354-استفاده ازتحلیل ایزوژئومتریك درمدلسازی و بهینه سازی شكل سازه های متقارن محوری🔑355- تحلیل لرزه ای با استفاده از تحلیل پوش اور مودال با الگوی بار ثابت براساس جمع جبری مستقیم الگوهای بار مودی با ضرایب خاص🔑356-تحلیل پوش آور مخازن بتنی مکعبی زمینی و تعیین ضریب رفتارناشی از شکل پذیری🔑357-مقایسه تحلیل عددی و آزمایشگاهی دیوار خاک مسلح شده با ژئوگرید🔑358- تحلیل معادلات دینامیكی سازه🔑359- بررسی تاثیر جداسازی لرزه‌ای خاک-سازه با استفاده از لایه ژئوتکستایل به روش تحلیل عددی🔑360- ارزیابی خسارت وارد بر قاب های خمشی بتن مسلح با استفاده از تحلیل بارافزون🔑361-تحلیل آزمایشگاهی عملکرد آبشکن بر کاهش عمق و حجم آبشستگی اطراف دماغه پل🔑362- بررسی ضریب تبدیل تغییر مکان جانبی نسبی حاصل از تحلیل خطی به تغییر مکان جانبی نسبی واقعی سازه🔑363- ارزیابی عملکرد لرزه ای قاب های خمشی فولادی با استفاده از روش های مختلف تحلیل لرزه ای سازه ها🔑364- ارائه حل تحلیلی برای ارتعاشات آزاد و اجباری تیر ساده ترک خورده تیموشنکو تحت یک بار متمرکز متحرک🔑365-تحلیل دینامیكی خط ریلی تحت بار سیكلیك وسیله نقلیه با روش اجزای محدود و تعیین پاسخهای دینامیکی خط🔑366-تحلیل استاتیکی فزاینده غیرخطی مخازن بتنی هوایی و تعیین ضریب رفتارناشی از شکل پذیری🔑367- تحلیل احتمال اندیشانه مقاومت نهایی ستونهای ساخته شده از بتن با مقاومت بالا با در نظر گرفتن اثر دورگیری و با مشخصات غیرقطعی🔑368- تحلیل و بررسی آزمایشگاهی برای افزایش کارآیی نسل جدید بتن پودر فعال سبک (LWRPC2)🔑369- تحلیل ایمنی ستونهای بتن مسلح از جنس مواد غیر قطعی با در نظر گرفتن رفتار غیرخطی و اثر محصورشدگی🔑370-مدلسازی امواج تصادفی برخورد كننده به سكوی ثابت دریایی و ارزیابی سكوی ثابت برمبنای تحلیل خطی و غیرخطی استاتیكی در مقابل امواج تصادفی
تحقیق درباره تاريخچه تبليغات|1776670|dig
مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق درباره تاريخچه تبليغات آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 16 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه آنچه كه امروز به

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 16 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

آنچه كه امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید مي شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در ‏كشور ایالات متحده دارد. اما به طور كلي براي تبلیغات اعم از سیاسي یا تجاري مي توان سه دوره تاریخي قبل از ‏انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تكمیل ماشین چاپ در سال 1450 را در نظر گرفت.‏

‏1- دوره علایم تجاري در زمان هاي گذشته افتخار و غروري كه استادكاران داشتند، منجر به استفاده تبلیغاتي از آن به شكل علامت یا ‏علامت هاي مشخص، شده است. به طور مثال آنان براي موضوعاتي مانند كاسه، كوزه سفالي و.... علامت خود را ‏حك مي كردند. بدین ترتیب شهرت آنان دست به دست و زبان به زبان مي گشت و خریداران هنگام خرید به ‏علایم تجاري توجه مي كردند.‏

‏2- نشانه ها و تبلیغ روي دیوارها

وسیله دیگر تبلیغات، جملاتي بود كه روي سنگ و دیوارهاي جنب محلي كه اجناس مختلف به فروش مي رسید ‏نوشته مي شد و از اجناس و كالا تمجید و تحسین مي كرد. نظیر آن را مي توان تبلیغات دیوارها و تابلوهاي بالاي ‏مغازه‌هاي امروزي ذكر كرد. به طور مثال كاوش‌هایي كه در شهر بمبئي آمده نشان داده است كه در هر دكان ‏كوچكي یك نوشته‌اي روي دیوار جنب در ورودي مغازه داشته است.‏

‏3- جارچیهاي شهر

در دوران گذشته به ویژه در یونان، جارچیهاي عمومي وظیفه اطلاع‌رساني را انجام می‌دادند، آنان اخبار مهم و ‏وقایع مورد علاقه مردم را انتشار و بابت آن كارمزد مي گرفتند. آنان حتي اتحادیه‌اي نیز تشكیل داده بودند اما ‏بعد از 1450 و اختراع ماشین چاپ به وسیله یوهان گوتنبرگ به تدریج و تقریباً طي 300 سال تمام اروپا تحت ‏تأثیر این صنعت قرار گرفت. با بسط و گسترش مطبوعات در اواسط قرن هفدهم، تبلیغات به صورت جدیدي براي ‏اطلاع افراد باسواد رشد و كم كم شروع به پیشرفت كرد.‏

بسط و توسعه چاپ روز به روز بر تعداد روزنامه ها و مجله ها افزوده شد و اولین روزنامه در ایالات متحده به ‏نام بوستون نیوزلتر در سال 1690 چاپ شد و در سال 1914 قریب 15 هزار روزنامه و مجله در این كشور ‏منتشر شد.‏